ASSOCIACIÓ EXCURSIONISTA GANÀPIES DEL VENDRELL
NORMATIVA GENERAL CURS 26-27
. Si es vol participar en les sortides s’ha d’estar inscrit, per tal de disposar de l’assegurança obligatòria que tenim amb el Consell Esportiu del Baix Penedès (32€ de quota mes 8€ d’assegurança).
· Si alguna persona nova s’inscriu a partir del dia 1 de febrer la quota serà de 20€ més els 8€ de l’assegurança.
· Les persones que han estat Ganàpies o bé les seves parelles, si es dona el cas que no els és possible caminar, poden optar per ser “GANÀPIES D’HONOR” en aquest cas podran participar en les activitats que s’adaptin a la seva situació. Contribuiran al manteniment del grup amb 20€, inclosa l’assegurança.
· El carnet de l’assegurança i la targeta sanitària s’han de portar a sobre.
· S’ha de portar el MÒBIL carregat i operatiu (si ens perdéssim, encara que no hi hagués cobertura, ens podrien localitzar)
· També s´ha de portar un XIULET per si fos necessari avisar on ets.
· Si algú es perd pel motiu que sigui, i es queda totalment SOL, no s´ha de moure de lloc i trucar amb el mòbil o fer servir el xiulet, fins que el trobem.
· Si algú s’ha d’aturar per alguna causa, ha d’avisar un company. Sempre hi haurà algú de la organització al davant i al darrera
· Cal portar el fulard, els bastons, la roba i el calçat adequats per a la sortida.
· També és convenient portar una petita farmaciola amb productes bàsics.
· El dia de la sortida s’ha de ser puntual. En les sortides en bus s’han de reservar els 4 seients del davant pels preparadors.
· Per tal de col·laborar en les despeses de combustible, a les sortides que es facin en cotxe particular, es pagarà el preu de 0,30€/km a repartir entre tots els ocupants menys el conductor.
· Les activitats que s’hagin de pagar, o bé que calgui apuntar-se, s’ha de fer dins dels terminis establerts.
· Quan cal comprar entrades, si una persona s’apunta i després s’esborra, encara que sigui per causa justificada, ha de pagar el preu de l’entrada ja comprada, amb l’excepció que el proveïdor ens tornes els diners avançats.
· Hem de ser conscients que anem en grup i per tant, hem de seguir les indicacions dels guies i no avançar-los. Farem re-agrupaments i recompte de tant en tant.
· No es poden portar animals de companyia a les activitats.
· Cal tenir consciència cívica , respecte per la natura i per la propietat privada o pública. Ho hem de deixar tot tal com ho hem trobat.
· Qualsevol suggeriment serà benvingut.
LA PERTANYENÇA AL GRUP IMPLICA L’ACCEPTACIÓ D’AQUESTES NORMES
